Thursday, May 19, 2011

SAYA SUKA TENGOK CERITA LUCAH@BLUE@PRONO@XXX@SEX

Gambar sekadar hiasan yg penuh makna



Kisah ini mungkin kisah BENAR yg mungkin anda pernah lihat dan mungkin juga anda pernah baca dan mungkin anda pernah dengar.... Kisah tersebut mungkin ada pengajaran buat anda...... DAN MUNGKIN CERITA TERSEBUT ADALAH KISAH HIDUP ANDA..!!!!!!!

Tiada Gambar untuk di letakkan (",)

Dulu saya teruk, dan kini Alhamdullillah, kenal sedikit agama (pergh... dah macam nukilan adik aku lak). Tapi masaalah BESAR bagi saya dulu saya suka tengok filem lucah. (saya tu bukan aku tau). Sudah jadi tabiat saya.... dan saya pun bertanya pada seorang Ustaz

Saya : Ada tak doa2 untuk menghilangkan TABIAT saya ni dan doa2 untuk menghilangkan NAFSU jahat saya ini ustaz?????

Jawab Ustaz TERSEBUT

Ustaz : Kuncinya Allah.... "Allah Cipta Kamu Dan Perbuatan Kamu". Mula2 mintak pada Allah(Hakikat dulu) dahulu barulah ikhtiar cara lain.... BERDOALAH supaya di lindungi daripada sifat2 yg BURUK.

DAN amalkanlah petua yg Rasullulah S.A.W "Fa alaikum bis siam" yg bermaksud AJARLAH DIRI kamu BERPUASA....

PUASALAH SUNAT dgn niat hendak mengekang nafsu, InsayaAllah PUASA akan jadi PENAWAR untuk sapa2 yg FEBERET tgk blue ni....

Dalam hadis yg lain Rasulullah S.A.W bersabda "Sesungguhnya PUASA ini bagi orang-orang muda itu adalah WIJAQ iaitu PERISAI YG AMAT AMPUH" JADI amalkan puasa sunat..... BUAT sekali tak jadi.... teruskan lagi..... tak jadi lagi... teruskan jugak.... apabila Allah lihat kita bersungguh2, insyaallah Allah akan BERI apa yg kita inginkan itu.

P/S = KALAU TAK TAHAN JUGAK, KAWINLAH.... pegi tgk tu buat apa.... KITA BAKOR jer CD CD yg ada tu....

4 comments:

Ujang9897 said...

good2..

leh copy paste ni..heee

esok nk buat

Unknown said...

hai abg kepada ujang...-.-'

wah2 sume ade belog..;D

errr 9897 tu ape senanye?????

BRO_MONDAY said...

bro zabid : salam pekenalan ('',) ai datam dari blog ujang...tengkiu turut mengingat kan kami semua...info baik...

p/s : nak puasa sunat untuk elakkan tabiat merokok...

Zabid9897 said...

(",)