Friday, September 9, 2011

Khairul Anuar Zilan Dan Khairul Anuar Zuihaili yg SEKSI XXX

Ini bukan gambar Khairul Anuar Zilan Dan Khairul Anuar Zuihaili tetapi gambar 2 beradik yg bernama Azfar Roslan(adik) DAN Zabid Roslan(abang)


Khairul Anuar Zilan

Khairul Anuar Zilan seorang manusia yg sangat gagah dan kuat. Pergerakan Khairul Anuar Zilan amat pantas sekali.

Pada suatu hari Khairul Anuar Zilan ditawarkan satu pekerjaan yg amat Lumayan JIKA Khairul Anuar Zilan boleh menyelesaikannya dgn PANTAS.

Bagi Khairul Anuar Zilan bab PANTAS ni mmg takde masaalah, dah mmg Khairul Anuar Zilan mmg dikenali dgn kepantasan. Kerja tersebut adalah menumbangkan pokok2 balak yg ada di sebuah hutan yg amat TEBAL dah besar supaya clear semuanya sbb kawasan tersebut hendak dijadikan SEBUAH NEGARA.

Maka Khairul Anuar Zilan pun teruskan kerjanya....

Pada hari Pertama : Khairul Anuar Zilan berjaya menumbangkan pokok2 tersebut seluas Negeri Pahang dgn KEGAGAHANNYA.

Pada hari Kedua : Khairul Anuar Zilan mengeluarkan berjaya menumbangkan pokok2 tersebut seluas Negeri Melaka dgn KEGAGAHAN DAN KEKUATANNYA.

Pada hari Ketiga : Khairul Anuar Zilan berjaya menumbangkan pokok2 tersebut seluas Pekan Kajang sahaja tetapi menggunakan KEGAGAHAN DAN KEKUATANNYA SERTA KEPANTASANNYA.

"Khairul Anuar Zilan PENING memikirkan masaalahnya... hari pertama aku hanya gunakan KEGAGAHAN sahaja namun Kawasan seluas Negeri Pahang dapat aku Tumbangkan. Hari kedua aku gunakan KEGAGAHAN DAN KEKUATANNYA, Tapi hanya seluas Negeri Melaka sahaja.

Yg lebih pelik pada hari ketiga aku gunakan KEGAGAHAN DAN KEKUATAN SERTA KEPANTASAN TAPI besar PEKAN KAJANG jer... pening kepala aku, mesti pokok2 pada hari ketiga ni lebih KERAS drpd Pokok sebelum ni"

Maka Khairul Anuar Zilan tanyakan masaalah ini pada ALONGNYA yg bernama Khairul Anuar Zuihaili

Khairul Anuar Zuihaili(along) : Last sekali kau asah kapak kau bila???

Khairul Anuar Zilan : mana ada masa long... saya SEBOK nak MENEBANG jer. takut lambat kalau ASAH KAPAK.

P/S = rasa2 korang pun tahu PENGAJARAN KISAH NI KAN (",)

P/S ke dua = tidak semestinya Abg lebih BIJAK drpd Adiknya..heeee (statment jaga hati adik ni) heeeeee

1 comment:

yanamib said...

haha ye ye saya faham maksud tersirat kisah ni =)